Opolitiskt/personligt... Fikarast...

torsdag 20 november 2008 ·

Det är lite jobbigt att räkna ned dagar. Både det att man inte kan påbörja något nytt trots att man ser ett behov, samtidigt som saker man tänkt göra med lite med noggrannhet helt plötsligt blir en väldigt absolut deadline på... Jag börjar ju deltid på Lst den 1/12 och jobbar bara 7 dagar på DSM i december.... 13 dagar på mig att avsluta och lämna över... puh!!

Så nu tar jag min fikarast framför datorn istället för i fikarummet (fast i ärlighetens namn så har jag nog bara fikat en handfull gånger i fikarummet de senaste 10 åren) för att göra något annat i några minuter.

Tänkte också dela med mig av en tanke angående blodgivning...

I går konstaterade jag åter en gång att det värsta med blodgivning är att försöka dra bort plåstret man tvingas acceptera efteråt utan att alla håren på armen följer med. Nästa gång ska jag komma ihåg att raka armvecket innan ;-)

1 kommentarer:

Cattis Hellmark-Eriksson sa...
20 november 2008 20:17  

Hej David!

Kanske detta borde vara en uppmaning till fler att lämna blod.

Kanske en liten julklapp till våra medmänniskor.

//Cattis

Flest träffar senaste månaden

Populära inlägg