Vakna S - internet är här!!

lördag 14 augusti 2010 ·

Om ni tittar på det här inlägget så kan ni liksom jag bli lite förvånade över min "matchningslista", det saknas socialdemokrater (även mycket längre ned på listan).


Jag trodde förstås att det var en bug och svarade på SR/SVT mail om förhandstitt.... (se nedan)

Det visar sig alltså att ingen i Strängnäs valbar socialdemokrat har svarat på enkäten, eftersom det är riksdagskandidater (och en lista för Södermanland) så har alltså ingen i hela länet svarat?! Känns fortfarande som en bug.

Om knappt två dagar kommer den stora lanseringen, kommer någon S-kandidat svarat eller kommer SR/SVT hitta buggen?

[Nu när jag går in och kollar så har 2 socialdemokrater i Södermanland (mot 13 för V) svarat på valenkäten (en av dem förstås Fredrik Pettersson), så det är väl ingen bug]
Från: ::::::::::::::  Till: :::::::::: Datum: 2010-08-11 16:02 Ärende: Re: Nu finns Valkompassen på Valpejl.se  ********* *PÅBÖRJAR KRYPTERAD eller SIGNERAD DEL* *********  Hmm..  När jag kollar i sorteringslistorna efter att ha gjort valkompassen så får jag inte upp några socialdemokrater alls...  Jag är rätt säker på att jag valde alla partier och jag har valt strängnäs kommun (om det har betydelse)  mvh,   *David Aronsson* Gruppledare KF / Ordförande V Strängnäs  :::::::::::: (styrelsen)   tel: 070-362 70 50 davidaronsson.blogspot.com 
***************************************************************
Hej David!  Anledningen till att du inte får upp några socialdemokrater från Strängnäs  beror helt enkelt på att dessa inte har svarat på vår enkät. Vi beklagar  detta och hoppas att du fortfarande har nytta av valpejl som tjänst.  Vi kan dock tillägga att vi kontinuerligt skickar ut påminnelser och  uppmaningar till kandidaterna att gå in och svara på enkäten, så  förhoppningsvis kan vi uppdatera med Strängnäs socialdemokratiska  riksdagskandidater inom kort.  -------------------------------- Med vänliga hälsningar Johan Robertsson Valpejlsredaktionen  Dagtid 9-17 +46(0)8-784 86 18   www.valpejl.se

Flest träffar senaste månaden

Populära inlägg